środa, 19 lutego 2014

Serduchowe zdobycze :) + zakupy w superdrug

Już dawno po walentynkach , a mi udało się zdobyć pare ciekawych rzeczy z motywem serc :)

Zapachowe świeczki  0.99 £

2 słoiki w Tkmaxx


 
Świeczki które dekorowały i umilały święta znalazły się w słoiku :)


Serducho za 1,00£

Świecznik za 2.99

Kominek do palenia wosków za 0,99

Moja dekoracja kominka 


 I po ciemku przy świetle kominka

Idąc za ciosem zrobiłam małe zakupy przez internet w Superdrug. Byłam bardzo ciekawa jak to bedzie wyglądać. Dostawa 3-4 dni zapakowane w solidny kartonik ,gratis dostałam 4 próbki perfum :)
Zamówienie było małe takie drobiazgi kilka maseczek, świeczki,pomadka do ust,suchy szampon,color tattoo 24 na którym mi najbardziej zależało, do tego kredki do ust przecenione na maxa z 18,00£ na 1.99 zapakowane w małą kosmetyczke i dodatek gratis próbki perfum; Gold Jay Z,David Beckham, Rihanna i Katty Perry :)
Color Tattoo 24 hr 
NR 26KN02

Przedstawiam wam Spaykiego :) który  piluje kosmetyków :) :*

Pozdrawiam M :*



1 komentarz: