poniedziałek, 3 marca 2014

Nowości kosmetyczne !!!

Znowu coś mi przybyło :) kosmetyczka pęka z nadmiaru, komoda ledwo stoi uginając się pod ciężarem kosmetyków :) nie ma gdzie już upychać a tu znowu świeża dostawa :) 



 Koszyk znalazłam w Tk Maxx  jest dość spory w sam raz na nowe zdobycze :)
 Kosztował 6.99£

Najczęściej robie zakupy w Superdrug, lubię tą drogerie często do niej zaglądam ,nawet online
Na promocji w padł balsam z Nivea tym razem cocoa jest też miodowy :)

  Ta firma jest mi kompletnie nie znana  B.Pure, ale wszystko przede mną :) Woda micelarna 150ml normalna cena 4.99 £ promocja w jakiej go nabyłam  2.47 £(po pierwszym użyciu daje rade makijażowi )

Kolejna nie znana mi firma Naturally Radiant.Po przeczytaniu kilku blogów nabrałam chęć na ściereczke muślinową. Liz Earle szokuje ceną więc szukałam jakiegoś tańszego zamiennika :) a tu prosze w mojej drogeri stało sobie pudełeczko z żelem i ściereczką cena 5.99 £ teraz jest w promocij za 2.98£ 



To co tygryski lubią najbardziej czyli maseczki :)

 Kolejne maseczki 2 za 3.50 £

Spray&Go miałam straszną chrapkę na niego :) Balsam w sprayu hmmm ciekawe cza wypróbować :) cena 3.99 £ normalnie 4.99£ aż 1 £ mniej :/


Duże pudełeczko scrupu do ciała 300ml nabyte w tesco 2.99 £:) normalna cena 5.99 £ Pachnie cudnie a jak będzie żdzierać się okaże :0

Anatomicals scrub do twarzy TK Max 2.99£

The Body Shop skusi mnie na kolejne zakupy przez internet kupując 4 produkty 40% off  zakupiłam ściereczke muślinową
 Grzebień drewniany

 Robiąc ostatnio zakupy w Asda natknełam sie na produkty Nspa cudnie pachnący żel pod pryśnic  o zapachu brzoskwini 2£ Grapeffruit masło do ciała 2£ (spokojnie można go porównać do masła TBS)
 
I na koniec wisieńka na torcie :)
Tangle Teezer w compact (mogłabym się nią czesać i czesać mmm :) )

 Jedna rzecz odhaczona z chciej listy :)

Jak Wam sie podobają moje nowości ??  Przybliżyć wam jakiś produkt ??
Pozdrawiam M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz