czwartek, 6 marca 2014

Wiosenne porządki w kosmetykach

Luty był miesiącem w którym przybywało mi kosmetyków , więc postanowiłam coś z tym zrobić . Znaleść im domek .Przeglądałam różne ogłoszenia  w internecie, w poszukiwaniu odpowiedniej toaletki ,gdzie mogłabym pomieścić moje skarby :), ale nic ciekawego nie było . Stwierdziłam ,że potrzebne mi będą jakieś koszyki i pudełka i znalazłam :)
Zamówiłam od razu dwa ,na stronie internetowei tu http://www.whsmith.co.uk/products/evening-meadow-multi-drawer-unit/product/36058648 jest dość duży wybór, każdy coś powinnien znaleść dla siebie ,obecnie jest nawet promocja na te cacka :) polecam :)


Zamówiłam całe czarne z boku i na dole szufladki są kwiatki (nie wiem jak je nazwać )

Szufladki są naprawde pojemne ,byłam w szoku, że są tak głębokie ,spokojnie można rozplanować co gdzie włożyć .

Pudełka znalazły miejscówke na komodzie ,tonacja kolorystyczna zachowana , lustereczko  też jest czarno-białe więc świetnie spasowało 

Dokupiłam  dwa szklane pojemniki .

 Jeden na waciki drugi na gumki do włosów .Miały być patyczki ale one mają inny pojemnik

Jakiś czas temu zamówilam z Avonu taki pojemnik z elementem Swarovskiego ,znalazły tam miejsce moje pędzle 

Dwa białe koszyczki

W jednym są kosmetyki których używam codziennie .Chciałam ,żeby były w jednym podręcznym koszyczku,ponieważ często maluje sie w oknie (pogoda w Irlandii nie rozpieszcza, wiecznie pochmurno i ciemno  )

W drugim wylądowały maseczki

W Asda zakupiłam małe pudełeczko na kolczyki 

 Znalały się tu nie które sztuki które najczęściej nosze

Całość prezentuje się tak  :)


Mi się podoba końcowy etap,a wam ???
Moje porządki jeszcze się nie skończyły, jeszcze zostało mi zrobić segregacje i poukładać w łazience kosmetyki walające się po niej. Poukładać w nowy domek lakiery,( wyrzucić stare lakiery ).  Znaleźć miejscówkę większym kosmetykom ,więc szykuje się następna partia  postów :) 
Pozdrawiam M.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz