czwartek, 10 kwietnia 2014

Kosmetyczne zakupy w marcu

Starałam się w marcu nie szaleć ,miałam wziąść udział w 40 dni bez zakupów ,ale wiedziałam ,że nie dam rady więc się nie rzucałam na głęboką wodę.

                         Na pierwszy rzut moje perełki Sally Hansen  za 1.99£
 2 odżywki do paznokcji i top


Baza znaleziona Tkmaxx za 2.99

W TkMaxx znalazłam pędzel do pudru za 3.99

W Gordonsie (apteka z małą drogerią) znalazłam maskę do włosów przecenioną z 6.99 na 1.99

Z ostatniego katalogu Avon skusiłam sie na dwie rzeczy Spray przyspieszający wysychanie lakieru 3£

Drugi produkt to baza do cieni 4£

Niedawno w Uk pojawiła sie oferta szamponów ,odżywek, maseczek itd. z Garniera. Miałam ogromną chrapke na nie ,czekałam tylko na promocje i się doczekałam w Asda supermarkecie ,dorwałam je za 2£ o pojemności 400 ml


W Tesco wpadły mi do koszyka 2 micellary z Nivea za niecałe 2£ i Garniera za 2.44£ regularna cena w Boots jest 4.99 więc się opylało :)

W Tesco chorowałam na te żele pod pryśnic ,po prostu bajecznie pachną ten z lewej piankami Marshmallow słodko ,zielony imbirem taki świeży zapach przepadłam :) regularna cena to 2.99 ja kupiłam za 0,74 ostatnie dwa :(  miałam ochote też na inne zapachy 

 Najlepsza promocja spotkała mnie w Superdrug :)
Krem do rąk o zapachu czekolady i wanilii dałam za nie tylko 0.40 £ .Ślicznie zapakowany, wziełam kilka sztuk będą podarki dla najbliższych, bo niedługo wybieram się do Polski :)


 Następne to masełka do ciała za 0.40 £ regularna cena 3.99

Balsamy do ciała o różnych zapachach z 2.99 na 0.30 oczywiście wpadło kilkanaście sztuk rodzinka będzie się smarować :)

 Na koniec dwa lakiery były dwa za 4 jak dobrze pamiętam ale nie jestem pewna  

Zakupy jak najbardziej udane,praktycznie wszystkie w promocyjnych cenach i nie było aż, tego tyle, starałam się troche ograniczyć .Robilam zakupy z myślą o podarkach, dla najbliżych i znajomych ,stopniowo ,żebym póżniej nie robiła zakupów na wariata :)
A jak u was zakupami !!!
Pozdrawiam M.






























4 komentarze:

  1. też kupiłam płyn micelarny z garniera za f 2.44, choć nie miałam w planach go kupować :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak to było u mnie :) promocja jak tu nie skorzystać:)

      Usuń
  2. Nawet nie widziałam że Nivea ma swój micel koniecznie muszę go poszukać. A zakupy ogólnie widać że udane no i wszysto w bardzo atrakcyjnych cenach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Micela znalazłam w Tesko jeszcze go nie używałam ,a ceny były świetne więc tylko kładłam do koszyka :) a zapasy rosną oj rosną :)

      Usuń